Uzavření smlouvy
Jednotlivé obchodní případy se uzavírají na základě objednávek odběratele uskutečněných on-line obchodem. Vystavení závazné objednávky může předcházet nabídka dodavatele učiněná na základě poptávky odběratele. Pokud není dohodnuto jinak, platí pro závazkový vztah mezi dodavatelem a odběratelem tyto Obchodně dodací podmínky.
Dodací podmínky v ČR
Většinu zboží jsme schopni dodat do dvou pracovních dnů po celé ČR. Zboží objednané o víkendu nebo ve svátek bude expedováno do 48 hodin od prvního pracovního dne následujícího po svátku nebo víkendu.
Důležité upozornění: Dodací lhůtu do 48 hodin nelze dodržet, pokud zákazník platí bankovním převodem proforma fakturu. Platbu od banky obdržíme a zaúčtujeme do tří dnů, poté zboží ihned posíláme. Způsob jakým k vám zboží dopravíme volíme vždy dle velikosti aktuální objednávky.
Ceny za dopravu zboží přepravní službou jsou odvozeny od hmotnosti a rozměru zásilky:
Jednotná cena zásilky po celé ČR | 300 Kč |
Využíváme služeb těchto přepravních společností: PPL, Česká pošta nebo vlastní dopravu
Ceny za dopravu zboží firmou PILECKÝ, s.r.o. jsou odvozeny od celkové ceny objednávky a vzdálenosti od našeho skladu:
- objednávky do 7 000,- Kč cena za dopravu 300,- Kč.
- objednávky nad 7 000,- Kč doprava zdarma po celé ČR
Dodací podmínky mimo ČR
Pokud máte zájem o dopravu objednaného zboží mimo ČR kontaktujte nás na tel: +420 318 593878, nebo e-mailem info@torrelsa.cz pro bližší informace.
Osobní odběry
Pokud si zvolíte před odesláním objednávky jako způsob dopravy osobní odběr, můžete si zboží vyzvednout v našem prodejním skladě na adrese:
Pilecký s.r.o.
Mokrovraty 177
262 03 Nový Knín
Po-Pá 7.00-16.00 hod., So 8.00 - 12.00 hod.
V momentě kdy bude zboží nachystáno, upozorníme vás e-mailem k jeho převzetí.
Prosíme zákazníky, kteří zaplatili zboží předem, aby si e-mail s upozorněním k převzetí vytiskli a přinesli s sebou - bez jeho předložení nemůže být zboží vydáno.
Platební podmínky
Obvyklé platební podmínky při dodávkách standardního sortimentu dodavatele jsou platba v hotovosti při předání, dobírkou nebo platba předem - převodním příkazem.
Záruky
Pokud není uvedeno jinak záruka na veškerý sortiment je 24 měsíců.
Reklamační řád
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem), nebo osobně ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.
K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.
Reklamační řád pro přepravní službu:
Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být ihned sepsán zápis o škodě. Pracovník přepravní služby je povinen takový zápis sepsat.
Příjemce je povinen umožnit přepravní službě, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.
Příjemce po sepsání reklamačního protokolu s přepravní službou, kontaktuje bez odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.
K reklamaci je nutné ve všech případech předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku, kopii faktury.
Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u přepravní služby, která je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.
Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, ošetřujeme je velmi pečlivě.
V případě problému s dopravní službou, volejte na bezplatnou telefonní linku 800 900 602 nebo pište na adresu info@torrelsa.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury popřípadě číslo objednávky, Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování u nás.
Ochrana osobních dat
Respektujeme Vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu. Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek. Poskytnutím kontaktních informací souhlasíte že můžete být informován o novinkách v našem internetovém obchodě mailem nebo telefonicky. Pokud si nadále nebudete přát tyto informace, máte možnost kdykoliv jejich zasílání ukončit. Odhlašení registrace nebo úplné zrušení máte ve svých rukou.